Intro
[Am]
Verse 1
[Am]
äiti älä itke, musta tulee vielä iso
[C] [E]
viime viikollakin imuroin
[Am]
äiti älä itke, musta tulee vielä iso
[C] [E]
aamukahvin ennen puoltapäivää join
Chorus
[F] [G] [C] [Am]
mut jos vain vähäksi aikaa painan tähän pään
[F] [G] [C] [Am]
ja nukun puoli vuotta enkä ketään nää
[F] [G] [C] [Am]
sitten ehkä jaksan olla hyvä ihminen
[F] [G] [C] [E]
rästilaskut maksan ja olen aikuinen
Verse 2
[Am]
äiti älä huoli, mul on pöytä, mul on tuoli
[C] [E]
syön ruuan pöydän ääressä, enkä sängyssä (joskus)
[Am]
äiti älä huoli, kaikessa on kääntöpuoli
[C] [E]
saatan olla yksinäinen mut oon melkein itsenäinen
Chorus
[F] [G] [C] [Am]
mut jos vain vähäksi aikaa painan tähän pään
[F] [G] [C] [Am]
ja nukun puoli vuotta enkä ketään nää
[F] [G] [C] [Am]
sitten ehkä jaksan olla hyvä ihminen
[F] [G] [C] [E]
rästilaskut maksan ja olen aikuinen
[C] [E] [Am]
[C] [F] [E]
Verse 3
[Am]
äiti älä itke, musta tulee vielä iso
[C] [E]
joskus toissa kuussa imuroin
[Am]
äiti älä itke, musta tulee iso joskus
[C] [E]
mut nyt aamukahvit on päiväkahvit
[Am] [Dm] [C] [E]
äiti älä itke
[Am] [Dm] [C] [E] [Am]
musta tulee vielä iso